fredag 4 mars 2011

Hur får man fredagskänsla i sjukstugan?

Idag har vi en liten sjukling hemma med feber, hosta och rinnande näsa. Vi har spelat spel, tittat på barnprogram och läst böcker. Nu sover han sött och jag tittar på TLC verkligen feel good tv när den är som bäst. Skulle vilja att fredagskänslan infann sig men icke. 

Som ni vet tittar jag mycket på tapeter men med ett helt hus att tapetsera undrar jag om ni kära bloggläsare vet fina tapeter till ok pris?

Hoppas ni har lite fredagskänsla!
Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Hallå i sjukstugan... Jag har hittat lite fredagskänsla, även fast jag varit hemma från jobbet med ryggont. Jag har tänt lite ljus och går runt lite och myser ;)
    Hoppas sjuklingen kryar på sig, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hm, tapeter finns ju en uppsjö. Jag har köpt halvdyra till min hall och ska måla resten. Tyvärr så är det ju så att billiga kan vara jättefina, från typ Rusta, men det kräver ju ett enormt underarbete. De tapeterna jag satte upp i köket i somras var också ganska dyra men det lönade sig, det blev jättebra...
    Lycka till ;)
    Kram igen

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Då kan de löna sig att satsa på lite dyrare tapeter med andra ord.
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera