lördag 5 februari 2011

Lite stressigt men väldigt trevligt!

Igår fyllde min sambo 35 år. Han hade en AW med inbjudna vänner, släkt och familj. Allt blev lite stressigt och jag hann inte riktigt prata med alla som jag ville men det var väldigt trevligt och väldigt många barn. Jag hoppas att alla tyckte att maten var god och hade en bra kväll!
I födelsedagspresent hade vi Hugo och jag beställt en fotocanvas till sambon, jag tror att han blev väldigt glad. Som tur var hann vi både vara i badhuset som jag lovat Hugo och åka och hämta den innan firandet började. Jag kan varmt rekommendera www.crimson.se Hoppas ni får en fin helg!

1 kommentar:

  1. Kan bekräfta att jag blev väldigt väldigt glad för presenten, precis som jag fortfarande är jätteglad för den jag fått tidigare.
    /Sambon

    SvaraRadera