onsdag 23 februari 2011

Samlade tankar

I julklapp fick jag en skrivbok av min sambo för att kunna samla mina tankar och funderingar. Nu känner jag att det hade varit bra att ha den med i väskan hela tiden, för att kunna fokusera på det som är positivt och bra. Jag tror att vi alla har bra saker som händer i våra liv vi måste bara lära oss att se de bra sakerna för stunden. Det är märkligt hur man kan bära med sig elakheter hur länge som helst men snälla ord, roliga händelser, möten och stunder rinner av en snabbt. Min lista över positiva grejer just nu: 
  •  Jag har fått en fin relation till min pappa
  •  DRÖMHUSET
  •  Vår son  (gör mig glad varje dag)
  •  Solen skiner
  •  I morse var jag på massage (väldigt lyxigt)
  •  Jag fick sittplats på tunnelbanan till jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar